Wrzesień 24 2017

Uchwała Rady Rodziców

Uchwała Rady Rodziców nr 1/2017/2018 z dnia 18.09.2017 r.

w sprawie ustalenia wysokości kwoty zbieranej na  fundusz Rady Rodziców

Na podstawie Regulaminu Rady Rodziców § 9 ustalono zasady zbierania i wydatkowania funduszy Rady Rodziców obowiązujące od 1 września 2017r.
Uchwalono:
1. wpłaty dokonywane są przez rodziców bezpośrednio na konto bankowe Rady Rodziców w dwóch ratach:

I rata do końca października 2017r.w wysokości 100,00 zł

II rata do końca lutego 2018r.w wysokości 100,00 zł

2. Zebrane środki zostaną przeznaczone na:
– wyjścia do teatru
– wycieczki
– wyprawki plastyczne dla każdej grupy
– bilety MZK
– przejazdy autokarowe
– zakup nagród za udział w konkursach
– zakup poczęstunku (kawa herbata, cukier, napoje) na imprezy okolicznościowe np. Dzień Babci i Dziadka, Dzień Mamy itp.
– doposażenie i remont placu zabaw
– inne wydatki uzasadnione przez Radę Rodziców
3. O wypłacanie środków wnioskować może:
– Rada Rodziców
– nauczyciele poszczególnych grup
– dyrektor przedszkola

 


Konto Rady Rodziców działającej
w Przedszkolu Miejskim nr 23 im. Małego Tygrysa Pietrka w Gorzowie Wlkp.

Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Gorzowie Wlkp.
NUMER KONTA:
06 8363 0004 0091 9894 3000 0001

Dokonując wpłat na Radę Rodziców należy na dokumencie zamieścić grupę oraz  imię i nazwisko dziecka, za które dokonano wpłaty.

Wpłaty są ewidencjonowane i rozliczane przez Radę Rodziców.



Copyright © 2015. All rights reserved.

Opublikowano 24 września 2017 przez Tygrysek Pietrek in category "Ogłoszenia