6:30 – 8.30 | Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Praca indywidualna i w małych zespołach o charakterze obserwacyjnym, kompensacyjnym i wychowawczym. Praca z dzieckiem zdolnym. Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe integrujące całą grupę. Czynności porządkowo-higieniczne. Przygotowanie do śniadania. |
8.30 – 9.00 | Śniadanie |
9.00 – 10.15 | Zajęcia dydaktyczne o zróżnicowanej formie aktywności organizowane przez nauczyciela na podstawie wybranego programu: wyzwalające różnorodną aktywność: słowną, ruchową, muzyczna, plastyczną. W tym zajęcia z języka nowożytnego. Drugie śniadanie |
10.15 – 11.30 | Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Pobyt na świeżym powietrzu. Zabawy swobodne i organizowane przez nauczyciela w ogrodzie przedszkolnym, gry sportowe, prace użyteczne w ogrodzie, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki. Przygotowanie do obiadu. |
11.30 – 12.00 | Pierwsze danie |
12.00 – 13.30 | Relaksacja, słuchanie muzyki, bajek relaksacyjnych. Zabawy dowolne według zainteresowań. Realizacja pomysłów dzieci. |
13.30 – 14.00 | Drugie danie |
14.00 – 16.30 | Zabawy dydaktyczne organizowane przez nauczyciela. Indywidualna praca dydaktyczno- wyrównawcza oraz praca z dzieckiem zdolnym. Zabawy dowolne według inwencji dziecka w kącikach zainteresowań. Rozchodzenie się dzieci. |