20 września 2016

Decyzja Rady Rodziców w sprawie jej funduszy

Decyzja Rady Rodziców z dnia 15.09.2016r.

w sprawie ustalenia wysokości kwoty zbieranej na fundusz Rady Rodziców

Na podstawie Regulaminu Rady Rodziców § 9 ustalono zasady zbierania i wydatkowania funduszy Rady Rodziców obowiązujące od 8 września 2015r.

  1. wpłaty dokonywane są przez rodziców bezpośrednio na konto bankowe Rady Rodziców w dwóch ratach:
    I rata do końca października 2016 r.w wysokości 100,00 zł

        II rata do końca lutego 2017 r. w wysokości 100,00 zł

  1. zebrane środki zostaną przeznaczone na:
    -wyjścia na spektakle i koncerty
    -organizację działań edukacyjno-artystycznych
    -wycieczki
    -bilety MZK
    -przejazdy autokarowe
    -zakup nagród za udział w konkursach
    -dofinansowanie uroczystości przedszkolnych
    -doposażenie i remont placu zabaw
    -inne wydatki uzasadnione przez Radę Rodziców
  1. o wypłacanie środków wnioskować może:
    -Rada Rodziców
    -nauczyciele poszczególnych grup
    -dyrektor przedszkola


Opublikowano 20 września 2016 przez Tygrysek Pietrek in category "Ogłoszenia