Rada Rodziców-fundusz
Uchwała Rady Rodziców
nr 2/2020z dnia 22.10.2020r.
w sprawie ustalenia wysokości kwoty zbieranej na
fundusz Rady Rodziców
Na podstawie Regulaminu Rady Rodziców § 9 ustalono zasady zbierania i wydatkowania funduszy Rady Rodziców obowiązujące od 1 września 2020r.
Uchwalono:
1. wpłaty dokonywane są przez rodziców bezpośrednio na konto bankowe Rady Rodziców.
W roku szkolnym 2020/21 wyjątkowo jedna rata w wysokości 150,00 zł do końca listopada 2020r.
- Zebrane środki zostaną przeznaczone na:
-wyjścia do teatru – opcjonalnie
-wycieczki – opcjonalnie
-bilety MZK - opcjonalnie
-przejazdy autokarowe – opcjonalnie
wkład własny w dofinansowane projekty PNWM Pro Europa Viadrina- opcjonalnie
-wyprawki plastyczne dla każdej grupy
-zakup nagród za udział w konkursach
-doposażenie i remont placu zabaw
-doposażenie przedszkola w zabawki i pomoce dydaktyczne
-inne wydatki uzasadnione przez Radę Rodziców
3. O wypłacanie środków wnioskować może:
– Rada Rodziców
– nauczyciele poszczególnych grup
– dyrektor przedszkola
Konto Rady Rodziców działającej
w Przedszkolu Miejskim nr 23 im. Małego Tygrysa Pietrka w Gorzowie Wlkp.
Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Gorzowie Wlkp.
NUMER KONTA:
06 8363 0004 0091 9894 3000 0001
Dokonując wpłat na Radę Rodziców należy na dokumencie zamieścić grupę oraz imię i nazwisko dziecka, za które dokonano wpłaty.
Wpłaty są ewidencjonowane i rozliczane przez Radę Rodziców